2018-10-01
Od 2 października (wtorek) br. autobusy MZK linii Nr 8, 9, 38 i 40 powracają na stałe trasy kursowania z przejazdem ulicą Modrzewskiego.
Trwa remont ulicy Modrzewskiego na odcinku od mostu na Pilicy do skrzyżowania z Robotniczą, zakres prowadzonych prac umożliwia jednak kursowanie autobusów. Od wtorku - 2 października - linie Nr 8, 9, 38 i 40 powrócą na stałe trasy kursowania. Obowiązywać będą rozkłady przystankowe.
2018-09-28
Ulica Modrzewskiego – kontynuacja prac remontowych – objazdy dla autobusów linii Nr 8, 9, 38 i 40
Trwa remont ulicy Modrzewskiego na odcinku od mostu na Pilicy do skrzyżowania z Robotniczą – pozostają trasy objazdowe dla linii Nr 8, 9, 38 i 40, nowy rozkład dla linii 8 i 9 także dla soboty i niedzieli.
2018-09-22
Europejski Dzień bez Samochodu
W sobotę, 22 września, obchodzony jest Europejski Dzień bez Samochodu

Na skróty:

Rozkład Jazdy MZK Tomaszów Mazowiecki Sp. z o.o.

Cennik biletów

CallPay logo

kup bilet zbiletem.pl

Minibus Mercedes-Benz Sprinter City 77 testowany w Tomaszowie Mazowieckim

 Test potrwa do 18 października. Autobus najczęściej spotkamy na linii Nr 6, porównamy jego jazdę z często obsługującym tę linię Jelczem M081MB, także autobusem klasy mini produkowanym przez firmę Jelcz na podwoziu Mercedes-Benz.

 Mercedes-Benz Sprinter City 77 o długości 8,7 m jest aktualnie najdłuższym modelem w programie minibusów Mercedes-Benz. Testowany minibus to klasa emisji spalin EURO VI, dwie pary drzwi sterowanych elektrycznie i dwie rampy inwalidzkie, do tego całkowicie niska podłoga i automatyczna skrzynia biegów. Posiada do 35 miejsc pasażerskich w zależności od ilości przewożonych osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Ponadto oprócz przewidzianego seryjnie jednego miejsca na wózek inwalidzki przy 1 drzwiach, dla osób o ograniczonych zdolnościach ruchowych wykonano jeszcze jedno takie miejsce przy 2 drzwiach, włącznie ze składaną rampą wjazdową Dzięki stosunkowo krótkiemu rozstawowi osi i smukłości konstrukcji ten największy minibus miejski marki Mercedes-Benz jest predestynowany do jazdy na wąskich śródmiejskich ulicach. W jego układzie napędowym zastosowano 4-cylindrowy silnik CDI Diesel o mocy 120 kW (163 KM) współpracujący z automatyczną, 7-biegową skrzynią. Odpowiedni komfort zapewnia klimatyzacja miejsca pracy kierowcy – 7kW plus klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej – w wersji od 8 do 13 kW.

Podczas testów sprawdzimy jak minibus daje sobie radę w ruchu miejskim, czy wygodnie się prowadzi i jak komfort jazdy oceniają pasażerowie oraz czy sprawdzi się deklarowane przez producenta niskie zużycie paliwa. Niespodzianką są zastosowane w autobusie podczas tomaszowskich testów kasowniki klasy „dziurkacz”.

 

2015-10-09

Copyright © 2018 MZK w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.mzktomaszow.pl/rozklad-jazdy/komunikaty/minibus-mercedes-benz-sprinter-city-77-testowany-w-tomaszowie-mazowieckim/